Resultats de la Jornada Corresponents a la Jornada: 13 i 14 de Febrer del 2010

Categoria

Equip Local

Resultat

Equip Visitant

Pre Mini Mixte

C.B.Escolàpies

39

vs.

35

Dominiques Salt

Pre Mini Masculí

 

 

vs.

 

 

Mini Masculí

C.B.Escolàpies

61

vs.

36

Torroella

Mini Femení

 

 

vs.

 

 

Pre Infantil Femení

 

 

vs.

 

 

Pre Infantil Masculí

 

 

vs.

 

 

Cadet Femení

C.B.Escolàpies

35

vs.

46

Pia Olot

Cadet Masculí

C.B.Escolàpies

71

vs.

24

Celrà

Júnior Femení B

C.B.Escolàpies

31

vs.

38

Begur

Júnior Femení A

Unio UNI Girona

28

vs.

36

C.B.Escolàpies

Sènior Femení B

 

 

vs.

 

 

Sènior Femení A

 

 

vs.

 

 

Sènior Masculí

 

 

vs.

 

 

Resum de la Jornada

El Carnestoltes ha marcat aquest cap de setmana amb 5 partits ajornats i 2 més canviats al diumenge. S’han patit temperatures molt baixes al pavelló degut a les obres i la falta de calefacció. S’han disputat 6 partits amb un balanç de 4 victòries i 2 derrotes. Una jornada més es manté invicte el Cadet Masculí.

El Cadet Femení ha jugat un partit molt fluix davant del Pia Olot, perdent de forma inesperada. El Júnior Femení B rebia la visita del Begur, un dels equips forts del grup. Partit igualat i de baixa anotació pel poc encert dels dos equips, moltes pèrdues de pilota i al final la victòria per les visitants.

Partit molt igualat i victòria del Pre Mini Mixte davant del Dominiques de Salt. Derbi de líders en la categoria Mini Masculí. Esolapies i Torroella, empatats a victòries i derrotes es disputaven el liderat del grup i els Red Fury han estat a l’alçada. Tots els períodes guanyats, treballats fins al final per sumar una important i clara victòria que els hi dona el liderat en solitari. El Cadet Masculí tenia un compromís senzill davant del Celrà, partit molt còmode tot i el gèlid ambient del pavelló que permet mantenir la imbatibilitat. El Júnior Femení A visitava la pista del Uni-Girona i s’ha endut la victòria. Igualtat absoluta en els dos primers quarts, amb molt poc encert anotador que s’ha trencat en el tercer quart on les locals no han anotat cap punt. La defensa de les vermelles ha compensat la poca producció ofensiva.